BLOG TAKİP ETKİNLİĞİ


Bu firsati kacirmayip daha da büyüyerek kaybolan bu blog populasyonunu ve etkinligini aktiflestirebiliriz; bunun icin sadece yapmamiz gereken:

1.  Asagida linklerini paylastigimiz bloglari tek tek ziyaret ederek, onlari takibe aliyoruz. Eger takip kismi yoksa e mail ile abone oluyoruz.

2. Takibe aldigimiz bloglarda, takip etkinligi blogunun altina yorumumuzu yapip, katildigimizi belli ediyoruz ve linkimizi birakiyoruz.

3. Kendi blogunuzda 'Blog Takip Etkinligi' adi altinda, etkinligi anlatan bir yazi yazip asagida gorecek oldugunuz linkleri paylasiyoruz ve en sona kendi linkimizi ilave edip bitiriyoruz.

Bu sayede basta yaptigim aciklamanin yani sira arama motorlarinda da kolayca ulasilabilir hale gelebilecegiz. Bu kadar acik kurallar varken sen de kacirma hemen yap. Bu etkinligin herhangi bir suresi yoktur paylas paylastirr! Tesekkur ederiim..















19-http://yelizinkesifleri.com/ (Word press tabanlı site izleyici butonu olmadığı için mail abonesi olalım lütfen.)








Yorumlar

  1. Merhaba canım yerleşim sayfasından izleyiciler gatgeti eklersen takibe alabiliriz seni =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eklemiştim ama biraz alt kısıma şimdi sayfanın sol üst bölümüne ekledim herkes görsün diye. tekrar teşekkür ederim :)

      Sil
  2. heeeey bak ne diceeem, blogunu çok sevdiğim pırasadan görmüştüm. müzik yazına yorum yapmıştım dündü galiba. bu akşam iki blogda yorumunu gördüm. etkinliğe katılan iki arkadaşımızda. gelcektim sana anlatmak için. şimdi bak, yorum yaptığın yazım var yaaa, onu iyi okuuu. altta yorumlarda, kelebek etkisi ve neşeli süs evim arkadaşlarımızın yorumlarını da oku. onlar etkinliği düzenleyenlerden ikisi. onların bloglarına da git. onların etkinlik yazılarını bir kontrol etsene. etkinliği düzenleyenlerin linkleri de olacak. üye olcan hepsine ve bu etkinlik yazında onlar da olacak. sonra onlara gidip haber vercen. sonra da hepsi de sana gelecek ve üye olacak. böylece bir dolu arkadaşın olacak. bak son yazımdaki bernis'in blogundaki ilk yazısında onunla da haftasonu bu konuda yazıştıkdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim anladığım kadarıyla düzeltmeye çalıştım :)

      Sil
  3. bişi olursa bana da sor veya o kelebek etkisi veya neşeli süs evime de sorabilirsin. çekinirsen deep gönderdi diyebilirsin. ben bloglara üye olmadan okuyom ama iyi okuyom yani. bu etkinliğe de bu üyelik nedeniyle katılmadım ama herkesi tanıyom, herkes de beni tanıyor. destekliyom etkinliği yanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen var ya senn :) desteğini severim deep:)

      Sil
    2. Valla bir çoğumuz seni ekledik listelere Deep'çim. Evet sen takip etmiyorsun ama çok ilgilisin bu konularla. Sürekli yardım ediyorsun hepimize. Her blogda bahsediyorum burada da söylemezsem olmaz. Cansın sen. :)

      Sil
  4. ayrıca, blogun şirin zaten. ben de en kısa zamanda blogunu tanıtcam sana arkadaş getircem, olmazsa ilerde bir daha tanıtırım yanii. etkinlik sayesinde zaten hareketlencek burası. bak bernisle haftasonu konuştuk ve dün bugün bir dolu üyesi arkadaşı oldu. bu etkinlik sayesinde. bernis bütün gerekenleri yaptı. blog çevremiz çok tatlı. bak sen de katıl iyice ve çok eğlenirsin kiii :)

    YanıtlaSil
  5. ah evet bak bir de izleyiciler gadgeti koy bloguna, bilemezsen arkadaşlardan yardım isterim :) bir de blogunun saatini düzeltiversene :) ayarlar saatler gmt 2 istanbul olcak :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba! Bloğun çok sevimli. İstersen arkadaş olabiliezobak deep bahsetmiş benden ben de hafta sonu başladım bu işe diyebiliriz şimdi 30'u geçik üyem oldu sana da yardimci ol aya çalışırım hatta bak soyke yaoalim ben seni blog takip yazıma ekleyeyim çok okunan bir yazi zaten ziyaretçiler de görür ve senin bloğuna da uğrarlar. Ha, ne dersin? :)

    YanıtlaSil
  7. Bende burdayım. Banada beklerim. https://melekmotcucizim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Aldim takibe hos geldin etkinligimize deep cok guzel aciklamis benim sayfama gel orda linki bulunan herkesi takibe al yorum yap bende varim etkinlikte diye sonra yorum yapanlarin sayfasina git takibe al yorum yapki seninde katildigini bilsin herkes geri donus yapsin sevgiler💖

    YanıtlaSil
  9. Etkinliğimize de aramıza da hoş geldin, birlikte güzel bloglamalara inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbulduk. Teşekkür ederim :) bir gün bu blogum Türkiye sıralamasında yer alacak umitliyim :D inşallah sizin desteklerinizle

      Sil
  10. Katılımın için teşekkürler takipteyim :)

    YanıtlaSil
  11. heeey tamam işte iyi gidiyosun. üye olmaya, yorum yapıp bildirmeye başladın. görüyom yorumlarını. üstte kelebekin dediği gibi üye ol yorumla üye ol şeklinde gidiyo işte. yakında gelir herkes yavaş yavaş. yorumlarda adsız gözüküyo ismin. ps world gözükmüyo. mail adresi farkından herhalde. işallah evet çok okurun olur ki, türkiye sıralaması, neden olmasın. hadi olsuuun kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mobilden girdiğim icin mail farki var. Mobilden girdiğim zaman Admin olarak yazıyorum. Gercek hesap Psworld hesabi. Bu mükemmel desteğin icin tekrar çok teşekkür ederim:))

      Sil
  12. Üc blogumla da takibindeyim canim sen de edersen sevinirim. Bu profilimden hepsine ulasabilirsin. Cok güzel bir blog, basarilar,sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  13. Merhaba. İadeyi ziyarete geldim ve takipteyim. Yalnız sendeki takip listesi bir hayli eksik. Bu etkinliğe sonradan katılan ve listeye daha sonradan eklediğimiz arkadaşlar da var. Ben listenin en sonuna seni de ekledim. İstersen bir incele ve burada olmayan arkadaşlara da git, takibe al. Onlarda sana dönüş yaparlar. Böyle çok daha etkili olacaktır diye düşünüyorum. Hoş geldin aramıza. Linki buraya bırakıyorum https://www.dertlidostum.com/2018/11/buyuk-blog-takip-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  14. İade-i ziyarete ben de geldim 😊 blogunu takibe aldım daha nice yazıların olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz. inşaallah elimden geldiğince yazmaya çalışacağım

      Sil
  15. Ben de iade-i ziyarete geldim. Ben de sizi takip ettim. Takibiniz için teşekkürler. Başarılar :)

    YanıtlaSil
  16. Merhabaaa...İade-i ziyarete geldim. Hoş geldiniz ve katılımınız için teşekkür ederim. Yukarıda Deep bahsetmiş ama ben de görünce yazmak istedim. Liste biraz karışık olmuş ama sağlık olsun. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  17. blogumu takibiniz için teşekkürler, ben de sizi takipteyim :)

    YanıtlaSil
  18. İade-i ziyaretinize geldim.Blog adınızı çok beğendim. Blog yazarlığında başarılar dilerim. Takipteyim.

    YanıtlaSil
  19. merhaba bende takip etkinliğinde geldim sizi takibe aldım bende beklerim :)
    https://tubisle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. Merhaba,
    Etkinlkiğe ben de katıldım. Sizleri de bloguma beklerim.
    https://ninovakitaplik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. Merhaba sizi tanımak güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. sizi tanıdığıma bende çok memnun oldum :)

      Sil
  22. Ne demişler.... (bende bilmiyorum)

    Neyse bak gelmeye başladılar bile hatta seni daha tanıtmadım bile 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninde güzel yayınlarını bekliyor herkes bence yani 😊

      Sil
  23. Merhaba
    Bu takip etkinliğini düzenleyenlerden birisi olarak listede bizimle başlamayanların en üstte olduğunu görüyorum

    hatta bu listedeki bir çok kişi biz başlatanlara uğramadı bile :(
    bu durum çok üzücü

    sevgiler
    www.lerzankaradan.com

    YanıtlaSil
  24. listeyi ben başka bir blogdan bu şekilde aldım herhangi bir değiştirme yapmadım sadece kendi blogumda yayınladığım için adresimi en üstte yazmıştım. Ama listedekilerin uğramaması cidde üzücü

    YanıtlaSil
  25. teşekkür ederim. blogunuzu ziyaret edeceğim

    YanıtlaSil
  26. Merhaba, Blog etkinliğinde ben de varım. Blogunuzu çok beğendim ama takibe almak için bir izle buton yok veya ben göremedim? :) . Benim de kitap blogum var, sizi de beklerim. https://neseninkitaplari.blogspot.com

    YanıtlaSil
  27. Tekrar merhaba, izle butonunu buldum. Takibe aldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz. hemen geri takip için blogunuzu ziyaret edeceğim :)

      Sil
  28. Banada bekliyorum
    Sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  29. Takibe aldım :)
    https://fagacli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz :) blogunuzu geri takip ediyorum

      Sil
  30. hoş geldiniz. Blogunuzu ziyaret edeceğim :)

    YanıtlaSil
  31. Güzel etkinlik.... keşke daha önce haberim olsaydı..
    bana da beklerim
    http://bebegimincicileri.blogspot.com/
    http://kitaplarimolmadanasla.blogspot.com

    YanıtlaSil
  32. Eksik kalamazdım.

    https://forestofnoreturn.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar