Kanadı Kırık Meleğin Kanadı'na Takılanlar (DESTEK!)


Bugün sosyal medyada fark ettim. Rukiye Türeyen isminde bir kardeşimiz malesef vucudunun %98 ini kullanamiyor. Ve sadece bir parmağını kullanarak bilgisayardan kitap yazıyor. Tam 2 sene sürmüş kitabı yazması. En büyük hayali ise kitaptan elde ettiği para ile kendisine bakan annesine ev alabilmek. Ben de destek olmak adına haberi görür görmez kitabı sipariş ettim. Ne kadar katkım olur bilmem ama buradan da paylaşarak belko birçok insanın duymasını sağlayabilirim. Hani insanlar hep azmin başarının sırrını öğrenmek isterler ya. İşte onlara ders niteliğinde bir örnek. Dünya'da gercek acılar var arkadaşlar bizim tahmin edemedigimizden daha gercek zorluklar. Çoğumuz Allah'a cok şükür sapasağlam insanlarız ama bir düşünün kacimiz elimizde bircok imkan oldugu takdirde birseyler üretiyor. Kacimiz faydalı islerde yer alıyoruz buna bende dahil. Bu dünyada gerçek hayatlar gerçek zorluklar var. Bizim sahte dertlerimizi, tasalarimizi bir yana bırakıp bunun icin neler yapabiliriz onlara bakmak lazım. Kafamizi artik magazin dünyasından kaldıralım ve faydalı, üreten nesiller olmaya ve yetiştirmeye çalışalım.
Değer verip okursaniz simdiden teşekkür ederim.

Kitabın ismi "Kanadı Kırık Meleğin Kanadı'na Takılanlar" 

Yorumlar

  1. evet yaa dün bir blogda görmüştüm şimdi de sende gördüm. almak okumak lazım, arkadaşa destek olmak lazım. saol yaa. hatta ben de yazayım bu kitabı ve arkadaşımızı, herkesler duysun, ev alsın annesine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz için teşekkür ederim :) eğer geniş kitlelere ulasabilirsek belki bir faydamiz olur.

      Sil
  2. Duyarlılığınıza teşekkürler.. çok yerinde bir girişim olmuş, bende bir sipariş vereceğim.. bloglarda böylesine hassas paylaşımlar istenilen hedefe ulaşılmasında fayda sağlıyor.. herkese teşekkürler.. değerli admin blogunuza takipçi oldum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. İnsanların bu tarz konulara karşı farkındalıklarının arttırılması çok önemli. Dikkatinizi çekebildiysek ne mutlu bize :)

      Sil
  3. Böyle bir durumun dağılmasına vesile olduğunuz için teşekkürler, kitabın adını bende not aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üstüme düşeni yaptım daha geniş kitlelere ulaştırabilirsek ne mutlu bize :) teşekkür ederim :)

      Sil
  4. yazdım ben de şimdi. saol yaaa bu uyarı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amacıma ulaşmış olmaktan mutluyum. İnşaallah geniş kitlelere ulaşabiliriz.

      Sil
  5. Bugün bir arkadaşım haber vermişti. Sonra deeptone de gördüm. Şimdi de, sizin bloğunuzda. Alıp okuyalım o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sipariş verdim gelir gelmez okumaya başlayacağım :)

      Sil
  6. başka arkadaşlar da yazıyo bloglarındaaa. kitaplarını alıp yardım etmek isteyenler çoğaldıııı :) senin blogun da hareketkendi baaak bir dolu arkadaşın da olduuu ne güzeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. seninle konuşmak istediğim bir konu var mail üzerinden bana ulaşma şansın var mı acaba?

      Sil
    2. heey adresim, TheDeeptonee@gmail.com, yazabilirsin yanii, gece okurum :)

      Sil
  7. A evet bugün deep' in blogunda da gördüm.Bu arkadaşımıza destek verelim hep birlikte..Kitabını da alacağım.
    Bu arada sizi yeni keşfettim takipteyim. Bana da beklerim😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. geri takip ettim merak etmeyin :)

      Sil
  8. Paylaşım için teşekkürler :) Ben de okuyacağım inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek elimizden gelen desteği sağlamaya çalışıyoruz

      Sil
  9. İnşallah hayalleri gerçek olur.Destek olalım

    YanıtlaSil
  10. Derin'den duydum ve İzleyenlere katıldım. Merhaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz. Umarım blogumuzu beğenirsiniz :)

      Sil
  11. Bu kitabı alacağım ve yazısını da sayfamda yazacağım ilk fırsatta..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde bugün elime ulaştı kitap. Bende okuyup ilk fırsatta yazmayı düşünüyorum

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar