Güvenmek

Gerçekten güvenebiliyor muyuz?
Aslında doğru soru bu değil, güvenebileceğimiz insan bulabiliyor muyuz? Tamam diyoruz bu sefer güvenim boşa çıkmaz, gerçekten değer veriyor bana ama sonra tek bir sözü bile kalbinizi paramparça etmeye yetiyor...
En acısı da bunun onun umrunda bile olmaması. Hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam etmesi...
İşte bu yüzden zor, gerçek bir DOST bulması. Çünkü insanlar artık birbirlerini üzmekten zevk alır hale gelmişler. Özür dilemek bile gururlarına ağır geliyor, hiç bir zaman anlamadığım bir BENLİK davasına düşmüşler.
Ben bıraktım artık güvenecek bir insan aramayı çünkü buldum sandıkça aslında ne kadar çok yanıldığımı anlıyorum.
Üzülmekten yoruldum onlar üzmekten bıkmadılar ve sanırım bu hep böyle olacak.
Kitaplar bunun için var galiba sevgiye, güvene, dosta ihtiyaç duyan insanlara çare olmak için. Çünkü hiçbir kitap sizin kalbinizi kırmaz, sizi üzmez, sırlarınızı paylaşmaz ve en güzeli de söyleyemeyip içinize attıklarınıza tercüman olurlar.
Aklınız varsa kitaplara sarılın çünkü insanlar güvenilecek gibi değiller.

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Yoruldum...ruhum yoruldu...
    Yazdıklarını okudum ve sonra tekrar...
    Dönecekmisin...
    Dön ve tekrar yaz ne olur
    Çünkü amlatabiliyorsun demek istediklerimi hislerimi
    Çok güzel yazıyorsun...
    Dön ve yazmaya devam et lütfen...:(

    YanıtlaSil
  3. Hala dönmedin yazmani bekliyorum
    Bir yil dahi sürse geri donmen ben buradayım bekliyorum
    Çünkü senin satırlarını okumak istiyorum
    Çok içtensin
    İçten olmasan dahi yalandan yazsan dahi okurum seni
    Anlatmak istediklerimi anlatıyorsun ya işte
    Döndüğünde bana cevap ver olur mu ?
    Yada dönmediğin bir zaman cevap ver

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun süredir bloguma bakmıyordum şuan gördüm yorumunu kusuruma bakma olur mu :)

      Sil
    2. Kusura bakmam ki hep buradayım

      Sil
  4. Misal bir anaonim olarak bile cevap verebilirsin(:"))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar