Kitap ve Kahvesiz Yapamayanlar

"Herkes gider. Kitapların, kahven ve hayallerin kalır." 








Ne güzel bir söz değil mi artık kime aitse ben bilmiyorum. Çağımızın yeni popüler konseptlerinden biri de kitap kahve ikilisi. Yalnız kitap değil sadece kahvede değil ikisinin de mutlaka bir arada olması gerekiyor. Yoksa o okunan kitabında içilen kahvenin de bir anlamı olmaz. Ne komik değil mi? Bana çok komik geliyor. Tamam kitabın yanında kahve güzel gidiyor olabilir kardeşim de kitabın ne kadar önemli bir nimet olduğunu bilmeyen insanların bu kahve kitap havaları beni bitiriyor ya. Sadece hava yapmak için hiç kitap okumadığı halde bu şekilde takılan insanlar var ya. Özellikle kızların bu şekil de takılmaları beni benden alıyor. Hepinizi seviyorum. Lütfen o kitapları biraz anlayarak okuyalım da biraz feyiz edinelim değil mi? Lütfen kitap okuma işini hava atmaya yarayan statü yükselten bir araç olarak görmeyelim. Kitabın ve okumanın gerçek değerini bilelim ve bilmeyenlerle paylaşalım. Keyifli okumalar...

Yorumlar

  1. :) kitaplar çok şeyi anlatır değilmi ? :")

    YanıtlaSil
  2. Ne de güzel söylemişsiniz. Sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten de kitaplar kalıyor geriye....
    Kahve bahsine ben girmeyeyim....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar