Şiir' li Saatler



" Yolumun karanlığa saplanan noktasında,
   Sanki beni bekleyen bir hayal görüyorum."




Sokaktayım, kimsesiz bir sokak ortasında;
Yürüyorum, arkama bakmadan yürüyorum.
Yolumun karanlığa saplanan noktasında,
Sanki beni bekleyen bir hayal görüyorum.

Kara gökler kül rengi bulutlarla kapanık;
Evlerin bacasını kolluyor yıldırımlar.
İn cin uykuda, yalnız iki kişi yoldaş uyanık;
Biri benim, biri de serseri kaldırımlar.

İçinde damla damla bir korku birikiyor;
Sanıyorum, her sokak başını kesmiş devler...
Üstüme camlarını, hep simsiyah, dikiyor,
Gözüne mil çekilmiş bir âmâ gibi evler.

Kaldırımlar, çilekeş yalnızların annesi,
Kaldırımlar, içimde yaşamış bir insandır.
Kaldırımlar, duyulur, ses kesilince sesi,
Kaldırımlar, içimde kıvrılan bir lisandır.

...

...

Necip Fazıl Kısakürek


Saygıyla minnetle...

Yorumlar

  1. Sakarya şiirini de çok severim.

    YanıtlaSil
  2. Kaldırımlar, duyulur, ses kesilince sesi,
    Kaldırımlar, içimde kıvrılan bir lisandır.
    NFK
    Güzel insan güzel şiir...

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir şiir. Tekrar okuma imkânı verdiğiniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederiz. düzenli paylaşmaya devam edeceğiz :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar