TANISMA VE BIZ



 Merhaba, ben Blogoner. Melankolik havalar yazarinin istegi uzerine burada da paylasim yapmaya calisacagim.
Image result for ahmet serif izgoren kitaplar
   Dun,  kendi bloguma ziyaret eden bir yazar arkadasimizin tavsiyesi uzerine Ahmet Izgoren'in 2 tane kitabini satin aldim ve okumaya basladim (Avucundaki kelebek ve Su Hortumlu Dunyada Fil Yalniz Bir Hayvandir).
   Gercekten ovdukleri kadar varmis. Kisisel gelisim seviyorsaniz ki bence herkesin mutlaka okumasi izlemesi gereken bi konu oldugunu dusunuyorum, bu yazari tavsiye ederim.

Image result for EMpati
     Ben genelde ne kadar degerli oldugumuzun, aslinda icinizde bir cok gucun oldugunu ve bunu faaliyete gecirmeniz, gecirmemiz icin cabalayan bu dogrultuda paylasim yapan biriyim. Yazmak icin yazmak istemiyorum ama paylasim yapmadigimda da sanki oylesine acmis imaji vermek istemiyorum. Bu bakimdan beni hosgorun, bu sayfayi da kendi sayfami da her gun ziyaret edip kontrol ettikten sonra takip ettigim butun yazarlarin paylasimlarina el atiyorum, atacagim.
   Kendimi ozetledikten sonra, yazima yine kendi konularimla bitirmek istiyorum..
  Image result for EMpati
Yolda yururken, markete girdiginizde, araba surerken vs. hic karsinizdaki, etrafinizdaki insanlarin yuzune bakip "bu insanin hayati, duzeni nasil?" diye merak ettiniz mi? Evinde bekleyen cocuklari var mi? Buradan cikip nereye gidiyor? Ya da su an acaba ne dusunuyor?
   Eger dusunmediyseniz ki bence her insan bu durumu yasar, lutfen bunu bir deneyin. Alisveris yaparken kasiyere tesekkur ettiginizde onun gozlerinin icine bakip gulumseyin ve kendinizi onun yerine koyun. Su an neden calisiyorum? Neden burada calisiyorum? Zorunda miyim yoksa gercekten sevdigim icin mi buradayim?
       Cunku bu dunya birbirimizi anladikca, birbirimize saygi duyup sevgi gosterdikce ve tabiki paylastikca guzellesicek. Daha samimi, etkilesim halinde olursak daha guzel seyler basarabiliriz yorumlarinizi ve ziyaretinizi bekliyorum. Herkese iyi haftalar...
https://blogonerr1.blogspot.com/

Yorumlar

  1. Değerli tavsiye için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. bende kitabı severek okumuştum . sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Kim olursa olsun insanları sevmek gerek

    YanıtlaSil
  4. Yol ve metro insanları genellikle kısa süreli belleğimizde kalır.Mekandan ayrıldıktan sonra bu insanlar unutulur.İnsanların çok dikkat çeken yönleri varsa ki o anda dikkatimizi çeker bu sefer uzun süreli belleğimize alırız.Haklarında düşünürüz.Genellikle düşüncelerimiz dış görünüşleridir.Olumlu veya olUmsuz....Oysa ki dağın arka tarafı hep başkadır.
    Ama hayata hep olumlu bakmak gerekir bu sadece insana değil..Gökte uçan kuşa,evine helal yönden ekmek taşıyan karıncaya,,Sevgisini sonsuza dek dostça veren köpeğe,,Cır cır öten kulakları çınlatan ağustos böceğine,,,Tüm canlıları olduğu gibi kabullenmeli derim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar