İmkansız Olasılık


   2 tip insan vardır; biri zevk sefa içinde yaşayanlar ve derdi tasası boyası, ruju, gezmesi, eğlencesi olan insanlar; ikincisi ise gerçek dertleri olan yaşamın gerçek zorlukları ile mücadele eden ve her ne olursa olsun şükür eden insanlardır.
İnsanların gerçek acıları dertleri görmezden gelip bencil ve kibirli bir yaşam sürmelerinden illet oluyorum. İnsanlar bu dünyaya gelme amaçlarını unutmuş gibiler, hiç ölmeyecek gibi  yaşıyorlar.
Birbirlerine kötü davranıyorlar, saygı yok, sevgi yok, anlayış yok, iyilik yok herkes kendi menfaatine düşmüş durumda.
Bu yayına "İmkansız Olasılık" yazmamın sebebi az önce bu isimde bir film izlemiş olmamdan dolayı oldu.
Şehrin geri kalmış mahallelerinde, her türlü pisliğin kötülüğün olduğu mahallede, umudu olmayan çocukların hayatlarına giren bir matematik öğretmeninin hayatları nasıl değiştirdiğini gördüm.
Bir öğretmenin hayatları nasıl değiştirdiğini insanlara ders olacak bir filmle göstermeyi amaçlamışlar ve başarılı olmuşlar.
Mesleğinin değerini bilmeyen ve çocuklara kötü davranan öğretmenlere ders olmasını temenni ederim.
Bugün 24 Kasım işinin değerini bilen bütün kıymetli atanan, atanamayan bütün öğretmenlerimizin öğretmenler günü kutlu olsun...
İyi okumalar...

Yorumlar

  1. Bencil insanları gördükçe, her geçen gün bencillik daha yaygın hale geldikçe geleceğe o umutla bakmakta zorlanıyorum.
    Bu duyarlı yazıyı yazan blog takibe değer ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Düşündüklerimi aktarmaya çalışıyorum

      Sil
  2. Ben de atanamayan bir öğretmenim. Bu güzel ve duyarlı yazınız için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim. Umarım birgün atanmak nasip olur :)

      Sil
  3. Ne kadar güzel yazmışsınız
    Özellikle ilk satırlarınız o kadar hayatın içinden ki 👏🏻👏🏻👏🏻

    YanıtlaSil
  4. Tavsiye üzerine geldim ve iyi ki gelmişim takipteyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuzu okuyunca çok mutlu oldum. hoşgeldiniz :)

      Sil
  5. ve son atanamayan öğretmenler gününüz olsun ...

    YanıtlaSil
  6. Takibe geldim efenim. Ben de beklerim.

    YanıtlaSil
  7. Kaleminize sağlık , güzel bir yazı olmuş. Sevgiler 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar