Ve bitti...

2 yıl geçtikten sonra mesaj atabildi sonunda. Normal bir arkadaş gibi tepki verdim, havadan sudan okuldan konuştuk. Sonra bir hafta falan hiç yazmadı. Sonra gece saat 22:00 civarlarında mesaj attım ona. Benim bir şeyleri netleştirmeye ihtiyacım vardı. Sordum neden yazdığını falan, bana ne dedi inanır mısın? "Ya kafanı karıştırmak istemezdim, ama karıştırdım galiba keşke yazmasaydım özür dilerim" falan ama en vurucusu şuydu "gerçekten bu zamana kadar hiç bir şey değişmedi mi? " ve "senin arkadaş gibi yaklaşmandan mutlu oldum" hanımefendi mutlu olmuş. Size olayı en başından şöyle özetleyerek noktayı koyuyum;
ben ilk okul 3.sınıfta bu kıza aşık olmuştum. Lise 4 te bir şekilde gerçek niyetimi anladı ve benimle sevgili oldu, ufak tefek ayrılmalarımız oldu ama hep benim adım atmamla bir şekilde barıştık çünkü çok aşıktım ve evlenmek istiyordum. 2 sene sevgili olduk sonra ben bir boşluğa düştüm güvenini kırarak ayrıldım. Ayrıldım günden itibaren vicdan azabı çektim, onunla buluşmak istedim, yüz yüze gelmek istedim belki bir şeyler değişirdi çünkü yaklaşık 1 senedir falan hiç görüşmemiştik. Ama o kabul etmedi ben ona birçok şans vermeme rağmen o bana bir ikinci şansı çok gördü. Neyse çok uzatmak istemiyorum. Şuan 21 yaşındayım hayatımdaki ilk ve tek aşkım sevgilim o oldu. Belki eskisi kadar çok sevemesemde, içimde gelecekle ilgili hep bir "ACABA" vardı ta ki yukarıda anlattım konuşma yaşanana kadar yaklaşık 1 veya 2 ay oldu bu konuşma yaşanalı. Beni bu kadar kolay silip atmış işte, birde bende hiç değişen bir şey yok mu diye şaşırması beni çılgına çevirdi.
Artık olacağı varsa bile ben istemiyorum olmasını. Pişman dahi olsam istemiyorum. Ve sonunda.... BİTTİ.




Yorumlar

  1. 😊 bitti diyorsun son nokta
    Bu yazından sonra sonsuza dek bitirmelisin yoksa kendine güvenemez olursun kendini incitirsin sonra ileride sorarsın kendine
    Neden kendime güvenemiyorum?

    Ama bence bitirmişsin bile tebrik ederim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yazdığına bakıyorum bazen ama zamanla değişeceğine inanıyorum. Dediğin gibi kendime güvenimin olmasının şartı bu.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar