Melankolik Takılmak












Melankolik ne demek ilk olarak onu açıklayalım.
"Melankolik kelimesi yunanca kökenlidir ve iki anlamı bulunmaktadır. İlk olarak kara sevdaya tutulmuş, karasevdalı anlamında ikinci olaraksa hüzün veren, hüzün belirtisi olan anlamında kullanılmaktadır." 
İnternetten bulduğum tanım böyle sözlük anlamı olarak bu imiş.
Benim melankolik tanımıma gelecek olursak, melankolik tam olarak benim için çok sıklıkla kullandığım bir kelime değil. Benim melankolikten anladığım hüzünlü derbeder isyankar takılan tiplerdir. Yani benim aklıma kısacası bunlar geliyor. Benimde zamanında birazda olsa öyle takılmışlığım vardır hani yok değil. Ama genellikle sessiz sakin takılan biri olmuşumdur. Her neyse tanımlar içinde boğulmaya gerek yok zaten o kadar. Biz istediğimiz yerde istediğimiz gibi kullanıyoruz nasıl olsa. Bu arada şuan Emre Aydın - Sen beni unutamazsın çalıyor. Tesadüfe bak tam bu konuyu yazarken bu şarkı denk geldi. Gerçi tesadüflere inanmam. Bence tesadüf diye bir şey yoktur. Tam olarak hatırlamıyorum tevafuk tu galiba işte ona inanıyorum. Neyse konumuzdan kopmayalım. Melankolik diyorduk, işte ya değişik değişik tipler var ya onlar melankolik özet olarak açıklayacak olursak. Ben fazla uzun yazamıyorum galiba, ama daha yeni başladık zamanla geliştireceğim kendimi. Şimdi çalan Emre Aydın kardeşimizin Hoşçakal şarkısı eşliğinde bende size HOŞÇAKAL diyorum. İyi okumalar...

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar