Aşk

AŞK nedir ki aşk? Sevmek mi, çok sevmek mi, çok çok çoook sevmek mi, takıntı haline gelmek mi ne ki?? Herkes istediğine göre tanımlayabilir. Bence mi ? Bence tanımı tam olarak yok. Ben yaşadığım o duyguyu tanımlayamadım ve hiçbir zamanda tanımlayamacak gibi görünüyorum. İnsanlar kaç kere aşık olur bilmiyorum ama ben hayatım boyunca bir kez aşık oldum. Adeta takıntı haline gelmişti. Ama inanamayacağım bir şekilde o da bana aşık olmuştu. Çok güzel bir birliktelik yaşadık. Tabiki bizim ilişkimizde çalkantılı durumlardan geçti. Bundan dolayı mı artık neden dolayı ben öküzlük yaparak ayrıldım. Şuan bir buçuk sene falana oldu ama halen aklımdan çıkaramıyorum istemsiz bir şekilde. Pek bir şey hissettiğim söylenemez ama nedense sürekli onu düşünüyorum ne yaptığını takip ediyorum sosyal medyadan. Mesela sabahları kalktığımda ilk işim twitter a girip ne yazdığına bakmak olur. İstemsiz bir şekilde sürekli takipteyim bu durum neden böyle anlayamıyorum. Ama sanki kaderimde o varmış gibi hissediyorum sürekli. Allah bilir tabi. Nasibimizde varsa olur. Eskiden aşk acısı çekerdim ne kadar saçma olduğunu öğrendiğimden itibaren yaşamıyorum artık. Üstelik bunu fark etmemi aşık olduğum insan sağladı. Çünkü dünyada daha gerçek acılar, daha gerçek dertlervar. İnsanlar savaşlardan, açlıktan, hastalıktan ölüyor. Bütün bunlar olup biterken aşk acısıda neymiş. Kendimize saçma sapan dertler ediniyoruz. Her neyse fazla uzatmak istemiyorum. Tek tavsiyem bir kez mutlaka AŞIK olun. İyi okumalar...

Yorumlar

  1. Belkide haklısın
    Birkere olsun aşık olunmalı

    YanıtlaSil
  2. Ağh
    Ya
    Of
    Niye
    Yoksun
    Satırlarını okumak için çok mu geç
    Kaldım
    Vaz mı geçtin kimse okumuyor diye
    Gideli sadece 5 ay olmuş
    Geri dönnnn
    Lütfen
    Yazılarına ihtoyacım olabilir değilmi ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 kişide olsa okuyan birilerinin olması güzel :) Evet vazgeçmiştim kimse okumuyor diye girmiyordum uzun süredir. Ama şuan geri döndüm ve senin yorumların bana çok iyi motivasyon oldu. Bundan sonra yazmaya çalışacağım.

      Sil
    2. Ahhh çok sevindim 😇😊

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar