Unutmak

Bir insan nasıl unutur ki sevdiğini? Ben unuttuğumu sanıyorum, artık sevmiyorum diyorum aradan neredeyse 1 buçuk sene geçmiş ama halen aklımdan çıkaramıyorum. Her an takip ediyorum. Geceleri yatarken sabahları kalkarken, telefonu aldığımda ilk işim ona bakmak oluyor. Halbuki zamanında ondan o kadar nefret etmiştim ki artık asla sevmeyeceğim demiştim. Peki o zaman bu ne? Neden verdiğimiz kararın arkasında durup unutup vazgeçemiyoruz. Bu kadar güçsüz aciz olmak zorunda mıyız? Peki karşı tarafta durumlar ne? O da beni unutamadı mı ki, halen seviyor mu ki, beni takip ediyor mu, beni sonsuza kadar kaybetme korkusu yaşıyor mu, gerçi pek öyle göstermiyor ama.. Acaba hayatında başka biri var mı??? İşte en önemli soru bu. Hayatına başka birini aldı mı? Bu soru benim ya karanlığım ya da aydınlığım olacak gibi. Ama hissediyorum ya o kız benim kaderime yazılı abi hiç bitmeyen bir umudum var. Ne kadar da konuşmasak bazı zamanlar ne kadar kızsam nefrette etsem bir merhaba demesi bütün her şeyi değiştirir ve yine o kazanır...

Yorumlar

  1. Belki geç kalmış bir yorum

    Kızlar cadı dirlar bir kız olarak kızlara cadi derim kızlar sinsirella...öyle kızlar varki artık erkek olmak istiyorum bilseydim doğmazdım ... bu utancı bana yaşatma kız diyorum (çirkefinden tut kıskançlığına planlar geniş çevre ) abi kızlar bu devirde pislik olmuşlar

    Asla izin verme kazansın
    Yoksa şu erkek çekigeler gibi kellen gider ¤_¤ (allah korusun,yoksa kim dönüp yazacak buraya)

    YanıtlaSil
  2. Yaa ne yazmışım ben buraya 😂

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar