Sebepsiz Gurur

Ya insan gururlu bir varlıktır onu anladıkta. Neden bazen bu işin boku çıkıyor anlamıyorum bir türlü. İnsan ikinci şansı haketmez mi ya? Sanki çok büyük bir hata yaptım. Gerçi hatanın küçüklüğü büyüklüğü olmaz ama ne şerefsizlik yapanlar var. Ben sadece sebebini bir türlü anlayamadığım bir boşluğa düştüğüm için ayrılmıştım. Ayrıldığım günden beri görüşmek istedim. Ama neymiş hanımefendide öyle bir gurur var ki. Bana bir şans bile vermedi. Ya ben ona her ayrıldığında onsuz yapamadığım için hep ben adım attım. Bende küçük bir adımı hak etmiyor muyum? Neden böyle bir kaderimiz oldu ki? O kadar büyük bir aşk yaşarken... Umarım her şey için çok geç olmaz...

Yorumlar

  1. Geçtimi...
    Geçmez:(

    Ve takma beni ben hiç yaşamadim bile üç harf olan o duyguyu (ya sen yaz ya... bence yaz sen)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar